29 december 2010

Jullov

Nu är jag på banan igen. Snuvan och hostan fortfarande kvar, men det får man dras med ett tag. Känner mig pigg. Idag har jag virkat mycket. Började på fm med att göra ett mobilfodral till min telefon. Sedan åkte jag med en kompis till Ikea för att "fika". Vi gick en snabbis igenom butiken också men satt den mesta tiden på fiket och prata. Vi fyndade lite varor. De sålde champagne glas 6 st för 9 kr så jag köpte 2 paket = 12 glas för 18 kr. Sedan köpte jag tyg till skolan,jag ska sy stolsfodral med en ficka i till barnen. Tyget var mycket billigt 19 kr metern. Jag köpte 14 meter och det blev bara 262 kr.
När jag kom hem fortsatte jag med mina mobilfodral. Har några på bestälning så jag börjar med dem. Foto kommer inomkort. Här kommer ett kort från de första iphonefodralen som jag gjorde till ungdomarna i julklapp. dem kan jag visa nu när julen är över.