12 februari 2011

Schlagerstjärnan

Idag gick vi upp tidigt för att åka till Trollhättan med Linnea. Hon var en av deltagarna i schlagerstjärnan. Hon var jätte duktig men gick tyvärr inte vidare. På hemvägen stannade vi hos Linda och Tobbe och fika. Linda är vrålförkyld och har varit hemma från skolan hela veckan, men börjar nu känna sig lite bättre.
Här hemma packas det för fullt. Linnea ska åka till fjällen en vecka.
Idag köpte jag en ny kamera så nu kommer jag att fota en hel del på mitt lov, för även jag har sportlov. Ska bli härligt med 10 dagars ledighet. Nåja, jag måste släppa mig till läkaren i veckan min tumme är inte bra efter det att jag halkade för 5 veckor sedan, den är inte ok så jag skulle nog behöva röntga den. Dessutom är den gul/grön och gör ont och har nu utstående knölar....finns risk för att lovet inte blir så fridfullt efter läkarbesöket, men ett måste.