22 maj 2011

Examensförberedelser

Det börjar nu närma sig examensdagen för Linda. I fredags var Linda hemma och höll mig sällskap. Linnea jobba och Johan var ute med jobbet. Vi åt en god middag och sedan gick hela kvällen åt att sy in klänningen så att den passa perfekt.
I lördags rensade jag i Linneas rum medans hon var och jobba. Sedan blev det att rensa ogräs och klippa gräsmattan. Johan bättra på färgen på uteförrådet och de vita husknutarna. Det blev jättefint. Vi var en sväng på Maxi också och blev lite sugna på att köpa 2 solstolar och en grupp att ställa på framsidan. Nu har vi inga mopeder eller cyklar framme längre. Vi hade ju en grupp där förut men bordet gick ju sönder av snöras ett år så det kastade vi. Vi får se när lönen kommer om det kan bli en grupp där.
Idag söndag är det sista dagen Johan lägger i båtar =28 st är det kvar så det blir en lång dag för honom. Mina planer idag är att träna agility  på klubben och sedan åka med Linda och leta vit studentklänning. Det börjar brinna i knutarna nu, vi måste ha en vit klänning. Linnea jobbar idag med, hon behöver pengar till sin Rhodosresa.
Jag har en förkylning som börjar bryta ut så vi får se hur mycket jag orkar med.