9 oktober 2011

Linda 19 år

Den här helgen har som vanligt gått fort. I fredags frososade vi på räckor. Linnea hjälpte mig att slinga håret så nu är jag inte gråhårig längre. I lördags vaknade jag till vackert soligt höstväder. Vi åkte och titta på en bil till mig, men var inte riktigt överens..så vi får åka fler gånger. Jag vill ha en liten bil,automat och med stort bagageutrymme för en hundbur.Johan tittar på dyra, nya sportbilar. Han glömmer att det är jag som ska kära den mest...Sade i bilen när vi åkte därifrån att vi kanske ska köpa två bilar, en varsin. Fastän hans kommer mest att stå eftersom han har firmabussen. Idag fyllde Linda 19 år. det blev fika hemma hos henne kl.14.00. Senare på kvällen kom hon och Tobbe över för att äta middag med oss. Efter det att de gått har jag suttit med skolarbete. Rättat en hel del matteböcker och faktiskt skrivet ett manus till en julmusikal. Har gått och funderat länge men satte mig nu för att skriva ner tankarna. Imorgon ska jag presentera den för mina fyror så får vi se om de tycker om den. Är lite besviken på mig själv att jag inte tog något foto idag.