22 mars 2012

Här är det fullt upp. Vi har nationella prov i skolan samtidigt som man ska försöka genomdriva undervisning. Det går bra hittintills och det är ju positivt.
Igår slutade jag tidigt och det var underbart väder. Satte mig och solade lite på altanen och gick en promis med hunden. Sedan kliade det i fingrarna till att gå in och städa skulle ju få hela stickisgänget på kvällen.
Bakade på tisdagskvällen och det gick bra. Bjöd på Bråttomtårtan med hallon och vaniljsås-sockerkaka och lite småkakor och godis. Lika trevligt som vanligt och Annica tog med sig hundarna Kasper och Ludde så här blev hunträff också.
Idag har jag också slutat 12 men rusade till kursen i musik. Idag var det mnuntlig och skriftlig redovisning av bok och författare och smakprov på rytm iklektioner utifrån boken. Gick galant som vanligt men är alltid lika pirrig...
Ikväll har jag vilat i soffan = vilket inneburit rätta 25 nationella prov och slötittat på tv. Kroppen är helt slut så jag har varit helt liggande. Skönt med fredag och helg imorgon. Längtar till att få sitta lite med mina handarbeten....hoppas det blir till helgen.
Jo, jag har anmält mig till en ny kurs i höst få se om man kommer in.
Hej hopp!