29 oktober 2010

Höstlov

Ja,då var det helg igen. jag har jobbat duktigt så jag kan ta höstlov...inte fel. Inte helt ledig, men jag är inte på skolan och har inga lektioner iallafall. jag ska på kurs/utbildning i tre dagar men sen är det lov. Eftersom jag jobbat så duktigt så slipper jag nog kvällsarbete är det tänkt.
Ikväll har det bara varit lugnt ätit gott och softat i soffan med pläden och Idol på TV. I morgon blir det sovmorgon härligt.... Inget planerat det är också härligt. Vi har gårdsstädning här utanför men det tror jag att jag skiter i...det kan man väl få göra ibland, eller???

Man känner knappt igen sig när man kommer hem. De har rivit våra garage för att bygga nya. Men just nu är det bara ett tomrum och massa skräp, nåja det blir fint när det blir klart och fjärrkontroll  till garageporten är ju inte helt fel.

Nähepp, nu tillbaks till mitt broderi...