23 oktober 2010

Jobb,jobb. jobb

Den här veckan har jag bara jobbat. Började förra helgen och har nu suttit nästan varje kväll också. den här helgen har lillfia åkt till en kompis land så jag blir "ungdomsfri". Det är jätte skönt att slippa mammarollen för några dagar. Inet att reta sig på, inga tider att passa måltider till och framför allt inget kväll/nattvak eller taxikörande mitt i natten.

Igår firade jag med lite vin och räkor och TV programmet idol. Sedan blev det tidigt i säng.
Härligt med sovmorgon. Jag vaknade av att Hunden kröp upp i sängen och ville gosa och då var klockan halv elva...hjälp vad länge jag sovit. Trodde att hunden ville gå ut men det ville han inte det regnar ju ute. Idag blir det att fortsätta jobba lite. Jag har tagit fram lite nya gardiner från förrådet som ligger i tvättmaskinen. Jag hade tänkt sätta upp de svarta gardinerna i köket, byta krukorna till gamla i förrådet för att piffa upp lite. Hade även tänkt bytta i tv rummet med lite mörkare gardiner.

Ikväll ska Johan och jag lyxa till oss att gå ut och äta någonstans. vi får se var det blir.